Nevhodné darčeky zakúpené po 13.11. nám môžete vrátiť až do 15. januára 2023.

Reklamácie

Vážení zákazníci,

tovar na reklamáciu zasielajte na túto adresu:

La Rambla s.r.o.

Boettingerova 2915 / 2a

301 00 Plzeň

Česká republika

Tovar poslané k reklamácii musí byť čistý a v záručnej dobe. Ak táto podmienka nebude splnená, tovar vám pošleme späť na vašej adresu.

AKO PREBIEHA REKLAMÁCIE?
Zo zákona na to máme maximálne 30 dní, ale snažíme sa to stihnúť čo najskôr. Priebežne Vás o priebehu reklamácie budeme informovať.

MUSÍM NA REKLAMÁCIU POSLAŤ CELÝ STAN ALEBO STAČÍ praskli tyčky?
Teoreticky by stačila len tyčka, ale v prípade uznania reklamácie by bolo nutné dodatočne poslať celý stan. Preto odporúčame k reklamácii doručovať tovar vždy vrátane všetkých jeho súčastí.

AKO ODOSLAŤ TOVAR K REKLAMÁCIU ZADARMO
Ak nám poslať reklamovaný tovar, pošleme Vám predplatený kód do Zásilkovna, aby ste nemuseli platiť dopravné. Stačí si požiadať na e-mailu obchod@outdoormarket.cz Balík odovzdáte na akékoľvek pobočke Zásilkovna a oznámite im predplatený kód. Váš balík k nám dorazí za cca 4 až 6 pracovných dní. Zoznam pobočiek nájdete tu.

Ak nevyužijete možnosť vrátenia zadarmo, nebude Vám dopravné preplatené.

KDE SA MÔŽEM informovať o priebehu MOJEJ REKLAMÁCIA?
Zavolajte nám na +420 778 037 100 alebo napíšte na obchod@outdoormarket.cz

 

Reklamačný protokol si môžete stiahnuť tu.

Outdoormarket.cz nájdete na GLAMI.sk