Reklamácie

Vážení zákazníci,

tovar na reklamáciu zasielajte na túto adresu:

La Rambla s.r.o.

Boettingerova 2915 / 2a

301 00 Plzeň

Česká republika

Tovar poslaný k reklamácii musí byť čistý a v záručnej dobe. Ak táto podmienka nebude splnená, tovar vám pošleme späť na vašu adresu.

AKO PREBIEHA REKLAMÁCIA?
Zo zákona na to máme maximálne 30 dní, ale snažíme sa to stihnúť čo najskôr. Priebežne Vás o priebehu reklamácie budeme informovať.

MUSÍM NA REKLAMÁCIU POSLAŤ CELÝ STAN ALEBO STAČIA PRASKNUTÉ TYČKY?
Teoreticky by stačila len tyčka, ale v prípade uznania reklamácie by bolo nutné dodatočne poslať celý stan. Preto odporúčame k reklamácii doručovať tovar vždy vrátane všetkých jeho súčastí.

AKO ODOSLAŤ TOVAR K REKLAMÁCI ZADARMO
Ak nám chcete poslať reklamovaný tovar, pošleme Vám predplatený kód do "Zásilkovna", aby ste nemuseli platiť dopravné. Stačí si požiadať na e-maily obchod@outdoormarket.cz. Balík odovzdáte na akejkoľvek pobočke "Zásilkovna" pričom im oznámite predplatený kód. Váš balík k nám dorazí za cca 4 až 6 pracovných dní. Zoznam pobočiek nájdete tu.

Ak nevyužijete možnosť vrátenia zadarmo, nebude Vám dopravné preplatené.

KDE SA MÔŽEM informovať o priebehu MOJEJ REKLAMÁCIE?
Zavolajte nám na +420 778 037 100 alebo napíšte na obchod@outdoormarket.cz

 

Reklamačný protokol si môžete stiahnuť tu.